Αιτηση ακύρωσης και αναστολή,Διοικητικό Πρωτοδικείο, απέλαση αλλοδαπού,προσωρινή διαταγή

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ +++
ΑΙΤΗΣΗ (αναστολής εκτελέσεως)

Του +++, κατοίκου +++, +
ΚΑΤΑ
1.Του Ελληνικού Δημοσίου, νομίμως εκπροσωπούμενου από τον Υπουργό των Εσωτερικών.
2.Του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
3. Του Αστυνομικού Διευθυντή Γρεβενών.
4.Της υπ’ αριθμ. πρωτ. +++ απόφασης του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Περιφέρειας +++, η οποία απέρριψε την προσφυγή μου κατά της υπ’ αριθμ. πρωτ. ++++ αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης +++
5. Της υπ’ αριθμ. πρωτ +++ αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης ++++
6. Κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης της Διοικήσεως.

 

Κατά των ανωτέρω προσβαλλομένων πράξεων της Διοίκησης άσκησα νόμιμα και εμπρόθεσμα την από +++ αίτηση ακυρώσεως (με αριθμό κατάθεσης +++), στην οποία αναλυτικά εκθέτω τους νομίμους και βασίμους λόγους, για τους οποίους πρέπει να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη ως άνω απόφαση και η οποία έχει ως εξής:

«ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ +++
ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ
Του +++, κατοίκου +++, +++
ΚΑΤΑ
1.Του Ελληνικού Δημοσίου, νομίμως εκπροσωπούμενου από τον Υπουργό των Εσωτερικών.
2. Του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Περιφέρειας +++
3. Του Αστυνομικού Διευθυντή ++
4.Της υπ’ αριθμ. πρωτ. ++ απόφασης του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Περιφέρειας ++, η οποία απέρριψε την προσφυγή μου κατά της υπ’ αριθμ. ++ αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης ++
5. Της υπ’ αριθμ. πρωτ ++ αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης ++
6. Κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης της Διοικήσεως.

Προσφεύγω και παραπονούμαι κατά της ανωτέρω υπ’ αριθμ. πρωτ. ++ απόφασης του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Περιφέρειας ++, με την οποία απερρίφθη κατά τρόπο νομικά και ουσιαστικά απαράδεκτο η προσφυγή μου κατά της υπ’ αριθμ. ++αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης ++ και κατά της εν λόγω αποφάσεως καθώς και κατά κάθε συναφούς πράξης της Διοίκησης και ζητώ την ακύρωση και εξαφάνισή τους, για όσους λόγους επιφυλάσσομαι να προσθέσω κατά την συζήτηση της παρούσης αλλά και για τους παρακάτω νομίμους και βάσιμους:
Ειδικότερα αναφέρονται τα κάτωθι:
Η προσβαλλόμενη απόφαση του Αστυνομικού Διευθυντή Περιφέρειας ++ απορρίπτοντας την προσφυγή μου, παντελώς νομικά και ουσιαστικά αβάσιμα κατά της προσβαλλόμενης απόφασης του Αστυνομικού Διευθυντή ++ επικύρωσε και επέβαλλε σε βάρος μου ένα τόσο δυσμενέστατο διοικητικό μέτρο, ήτοι την απέλασή μου από την Ελλάδα και την εγγραφή μου στον Ε.Κ.ΑΝ.Α, εφαρμόζοντας εσφαλμένα το νόμο, εκτιμώντας λανθασμένα τα ουσιώδη πραγματικά περιστατικά μην συνεκτιμώντας περαιτέρω τους ανθρωπιστικούς λόγους για τους οποίους επιβάλλεται η διαμονή μου στην Ελλάδα ενώ εάν αξιολογούσε ορθά τα αληθή πραγματικά περιστατικά δεν θα έπρεπε να προβεί στην επιβολή του παραπάνω μέτρου το οποίο δεν προβλέπεται από το νόμο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Ειδικότερα:
Ι
Καταρχήν διατάχθηκε η προσωρινή κράτηση μου και ακολούθως εκδόθηκε σε βάρος μου η υπ` αριθμ. πρωτ. +++ απόφαση απελάσεως, η συνέχιση της κράτησής μου και η εγγραφή μου στο κατάλογο ανεπιθυμήτων αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α) κατά της οποίας προσέφυγα ενώπιον του αρμοδίου οργάνου και εξεδόθη η προσβαλλόμενη απόφαση διότι «σύμφωνα με την υπ` αριθμ. ++ από ++ απόφαση του Τριμελούς Πλημ/κείου ++καταδικάσθηκα σε ποινή φυλάκισης δώδεκα (12) μηνών και δέκα (10) ημερών με τριετή αναστολή, για παράνομη μεταφορά λαθρομεταναστών και παρ. άρθρου 45 του Ν. 2696/99».
Τούτο όμως το γεγονός αυτό καθ’ εαυτό δεν μπορεί να αιτιολογήσει το σε βάρος μου επιβαλλόμενο εντελώς δυσβάσταχτο διοικητικό μέτρο της απέλασής μου και της καταχώρησής μου στον Ε.Κ.ΑΝ.Α.
Η ανωτέρω όμως αιτιολογία είναι παντελώς εσφαλμένη και μη νόμιμη και τούτο διότι:
Είμαι στην Ελλάδα από το έτος ++, με συνεχόμενες έκτοτε ανανεώσεις της άδειας παραμονής μου, αρχικώς δε εκδοθείσα αυτή για οικογενειακή συνένωση και μετέπειτα ως αυτοτελής άδεια παραμονής για ανεξάρτητες υπηρεσίες ή έργο (ίδετε σχετικές προσαγόμενες αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας +++). Μαζί με την μητέρα μου και τον αδελφό μου (ηλικίας σήμερον +++ετών), χωρίς την ύπαρξη του πατέρα μας, ο οποίος απεβίωσε από ετών, (ίδετε προσαγόμενο σχετικό πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης) διαμένουμε στην πόλη της +++, σε μισθωμένο διαμέρισμα επί της οδού +++ και εργαζόμαστε σκληρά καθημερινά για το μεροκάματο και την επιβίωσή μας (ίδετε σχετική προσαγόμενη άδεια εργασίας μου με την ειδικότητα του οικοδόμου). Είμαι κάτοχος νόμιμων εγγράφων στην Ελλάδα και ειδικότερα είμαι κάτοχος του υπ’ αριθμ. +++ Διαβατηρίου (ίδετε σχετικά τα εν λόγω έγγραφά μου καθώς και όλα τα προηγούμενα νομιμοποιητικά μου έγγραφα). Δεν υπάρχει δηλαδή κανένα απολύτως ζήτημα μη ύπαρξης νομιμοποιητικών εγγράφων μου για την παραμονή και εργασία μου στην Ελλάδα. Κατέχω δε και αριθμό φορολογικού μητρώου ++++ - ίδετε σχετικό έγγραφο της Δ.Ο.Υ ++καθώς και προσαγόμενα εκκαθαριστικά μου σημειώματα των ετών +++). Επίσης είμαι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ με αριθμό μητρώου ασφαλισμένου +++ (ίδετε αντίγραφο ατομικού μου βιβλιαρίου ασθενείας του Ι.Κ.Α καθώς σχετικό έγγραφο Ι.Κ.Α). Υποβάλλω κανονικά φορολογική Δήλωση και επικολλώ τα ένσημα στο ΙΚΑ για την εργασία μου από πολλών ετών (ίδετε σχετικά εκκαθαριστικά και καρτέλες ΙΚΑ).
Εξάλλου σχετικά με την κατηγορία για την οποία ως άνω καταδικάσθηκα και δη την δήθεν από μέρους μου μεταφορά-προώθηση αλλοδαπών εκ μέρους μου αυτό είναι παντελώς εσφαλμένο και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ούτε αποδείχθηκε κατά την ακροαματική διαδικασία.
Βέβαια οφείλει να τονιστεί ότι με την απόφαση του Δικαστηρίου ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ δικαστική απέλαση, διότι το Δικαστήριο διέγνωσε από όλα τα ανωτέρω κατ` αρχήν νομιμοποιητικά μου έγγραφα αλλά και τον χαρακτήρα μου ότι ούτε ύποπτος φυγής μπορώ να χαρακτηριστώ, αλλά ούτε αποτελώ κίνδυνο για την δημόσια τάξη και ασφάλεια της χώρας.
Αντιθέτως μου αναγνωρίσθηκαν ελαφρυντικές περιστάσεις και μου εδόθη τριετή αναστολή της ποινής μου, λόγω του ότι είμαι λευκής ποινικής καταστάσεως και ΑΣΚΗΣΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΦΕΣΗ κατ’ αυτής και περιμένω πράγματι από σήμερα κιόλας την ώρα της κατ’ εφέσιν εξέτασης της υπόθεσης ώστε να μπορέσουν να επαναξιολογηθούν τα ανωτέρω και να αθωωθώ των κατηγοριών που μου αποδόθηκαν (ίδετε σχετικό αντίγραφο της έκθεσης εφέσεως).
Δεδομένης μάλιστα της ασκήσεως της εφέσεως από μέρους μου και του γεγονότος ότι υφίσταται το τεκμήριο της αθωότητας (που καλύπτει φρονώ και τους αλλοδαπούς νόμιμα διαμένοντες στην Ελλάδα) η πρωτόδικη απόφαση ουδόλως πρέπει να αποτελεί έρεισμα για την επιβολή σε βάρος μου διοικητικής απέλασης, την στιγμή μάλιστα που το Δικαστήριο δεν μου έχει επιβάλλει δικαστική απέλαση και ανέστειλε και την ποινή φυλακίσεως που μου επιβλήθηκε αφού, όπως λέχθηκε και ανωτέρω, είμαι λευκής ποινικής καταστάσεως.
Η προσβαλλόμενη πράξη εκδόθηκε κατά προφανή υπέρβαση των άκρων ορίων της διακριτικής ευχέρειας της διοίκηση, διότι όπως προκύπτει από το ιστορικό της υπόθεσης μου: α) δεν εκκρεμεί σε βάρος μου καμία κατηγορία τελεσίδικη για κανένα αδίκημα ούτε έχω απασχολήσει τις αστυνομικές αρχές, σεβόμενος τους νόμους του κράτους (εκτός από την επίδικη περιπέτειά μου η οποία άγεται προς εκδίκαση στο Εφετείο ++ και θα κριθεί εξυπαρχής η υπόθεση καθόσον Η ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΔΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ) και β) δεν έχω παραβεί τις διατάξεις του νόμου περί αλλοδαπών και της συναφούς νομοθεσίας, αντίθετα έχω τηρήσει όλες τις νόμιμες διατυπώσεις για τη νόμιμη παραμονή στην Ελλάδα. Κατά συνέπεια, με το να προβεί η Διοίκηση στην έκδοση της προσβαλλόμενης απόφασης υπερέβη τα άκρα όρια της διακριτικής ευχέρειας.
Επιπλέον τα άκρα όρια, η υπέρβαση των οποίων συνιστά λόγο ακυρώσεως των ατομικών μόνο διοικητικών πράξεων, καθορίζεται από την κοινή πείρα και αντίληψη λογικό περιεχόμενο της έννοιας αλλά και τις αρχές της χρηστής διοίκησης (ΣτΕ 1382/1948), δηλαδή η αγαθή κρίση η οποία πρέπει να διέπει γενικώς τα διοικητικά όργανα κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους, εν όψει της εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος και της ευρύθμου λειτουργίας της Διοίκησης, αλλά και στο πλαίσιο του διέποντος την έννομη τάξη πνεύματος επιείκειας.
Στις αρχές της χρηστής διοίκησης, περιλαμβάνεται και η αρχή της αναλογικότητας ή της αναλογίας, η οποία μάλιστα έχει καθιερωθεί πλέον συνταγματικώς, συμφώνως μπρος την οποία το δια της διοικητικής πράξεως επιβαλλόμενο στον διοικούμενο επαχθές μέτρο πρέπει να είναι ανάλογο προς το εξυπηρετούμενο δημόσιο συμφέρον, ή εντός των πλαισίων του δημοσίου συμφέροντος προστατευόμενου ιδιωτικού συμφέροντος (ΣτΕ 1303/1997).
Οι προσβαλλόμενες πράξεις της διοίκησης παραβιάζουν ολοφάνερα και ανεπίτρεπτα την συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, αφού δεν αναφέρονται, ούτε στοιχειοθετούνται λόγοι δημοσίου συμφέροντος, όπως είναι ιδίως οι συνδεόμενοι με την προστασία της κρατικής ασφάλειας, επί τη βάσει των οποίων στο πλαίσιο της διακριτικής ευχέρειας της Διοίκησης θα μπορούσαν ενδεχομένως να δικαιολογηθούν οι προσβαλλόμενες πράξεις και επίσης τόσο επιτακτικοί λόγοι ώστε να επιβάλλεται, βίαιη ανατροπή των βιοτικών οικογενειακών και κοινωνικών δεδομένων της ζωής μου μετά από συνεχή επταετή νόμιμη παραμονή στη χώρα και γενικά μετά από την πορεία μου στην Ελλάδα με σκληρή εργασία για την επιβίωση και την πρόοδό μας.
Η ελληνική έννομη τάξη καθορίζει στο άρθρο 49 παρ. 1 του Ν. 2910/2001, ως ισχύει σήμερα, την τήρηση καταλόγου Ανεπιθυμήτων Αλλοδαπών, ως και ότι ΚΥΑ των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Τάξεως, Δικαιοσύνης και Εξωτερικών καθορίζει τα κριτήρια και τη διαδικασία εγγραφής των Ανεπιθυμήτων Αλλοδαπών εις αυτήν. Μέχρις στιγμής ουδεμία ΚΥΑ εφαρμοστική της ως άνω διατάξεως του άρθρου 49.1 του Νόμου 2010/2001 έχει συνυπογραφεί από τους εν λόγω συναρμοδίους Υπουργούς, με αποτέλεσμα η εν λόγω διάταξη να πρέπει να παραμένει ανενεργός ειδάλλως το Αστυνομικό Διοικητικό όργανο αναγορεύεται εις υπερκείμενη νομοθετική Αρχή, δια της θεσπίσεως γενικόλογων απαγορευτικών ρητρών.
Ουδεμία διάταξη επικαλείται η προσβαλλόμενη απόφαση για τη θεμελίωση της νομιμότητάς της και ειδικά ουδεμία διάταξη, η οποία κατά την ευρύτητα της διατυπώσεως της και τη διασταλτικής της ερμηνεία να είναι δυνατόν να συμπεριλάβει την συμπεριφορά μου ως επίμεμπτη και να καθιστά νόμιμη την εγγραφή μου στον κατάλογο ανεπιθύμητων αλλοδαπών ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΠΤΟΣ ΦΥΓΗΣ .
Εξάλλου η διατύπωση του άρθρου 49 παρ. 1του Ν. 2910/2001, ως έχει, χωρίς την πρόβλεψη της δυνατότητας επανεξετάσεως της νομιμότητας της εγγραφής στον κατάλογο Ανεπιθυμήτων Αλλοδαπών προσκρούει στο άρθρο 1 του 7ου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) που κυρώθηκε με το Νόμο 1705/1987 και ετέθη σε ισχύ από 1.11.1998, το οποίο ορίζει τα εξής: « αλλοδαπός που έχει νόμιμα την διαμονή του στην επικράτεια ενός κράτους δεν απελαύνεται παρά μόνο μετά από απόφαση που έχει ληφθεί σύμφωνα με το νόμο. Στον ανωτέρω δίνεται η δυνατότητα να : α) να προτείνει επιχειρήματα κατά της απέλασης του, β) να τύχει η υπόθεσή του επανεξέτασης, γ) να εκπροσωπείται για τους σκοπούς αυτούς ενώπιον της αρμοδίας Αρχής.
Γίνεται λοιπόν, κατανοητό από τα ανωτέρω αναφερόμενα ότι οι ως άνω προσβαλλόμενες αποφάσεις πάσχουν ουσιωδώς και κατόπιν τούτου θα πρέπει να ακυρωθούν και εξαφανισθούν από εσάς.

ΙΙ
ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΟΥΣΙΩΔΟΥΣ ΤΥΠΟΥ
Σύμφωνα με το ν. 2690/1999 (άρθρο 17) προβλέπεται ότι όλες οι ατομικές πράξεις (επωφελείς και δυσμενείς) πρέπει να έχουν αιτιολογία. Συνεπώς είναι άκυρη η διοικητική πράξη, εφόσον δεν περιέχει την κατά νόμο κρίσιμη διαπίστωση (ΣτΕ 721/1987 ΝοΒ 38/756). Εξάλλου, η έλλειψη της αιτιολογίας ή τα ελαττώματά της υπάγονται στον ευρύτερο λόγο ακυρώσεως λόγω παράβασης κατ΄ ουσία διάταξης του νόμου.
Η προσβαλλόμενη πράξη με την οποία μεταξύ άλλων διατάσσεται η απέλασή μου και η απαγόρευση εισόδου μου στην Ελλάδα στερείται της απαιτούμενης ειδικής και εμπεριστατωμένης αιτιολογίας ως αναγκαίο συστατικό δυσμενών διοικητικών πράξεων, αφού δεν εκτίθεται σ΄ αυτές με πληρότητα, επιτρέπουσα την άσκηση του δικαστικού ελέγχου. Η αιτιολογία είναι ανύπαρκτη και προσχηματική, πάσχει δε πολλαπλώς:
Ειδικότερα:
1. Κατά παράβαση των γενικών αρχών του δικαίου και της αρχής της χρηστής διοίκησης που απαιτεί στην αιτιολογία των διοικητικών πράξεων την παράθεση απαραιτήτων ειδικών και συγκεκριμένων στοιχείων για να είναι δυνατή η διακρίβωση της νομιμότητας τους και ο δικαστικός έλεγχος τους, στις προσβαλλόμενες πράξεις δεν μνημονεύονται ούτε αξιολογούνται τα πραγματικά δεδομένα που αφορούν την περίπτωσή μου. Περαιτέρω, ουδόλως εκτίθενται στο σώμα των προσβαλλόμενων πράξεων η ουσιαστική εκτίμηση του αρμοδίου οργάνου των ως άνω πραγματικών περιστατικών καθώς και τα κριτήρια και οι σκέψεις που το οδήγησαν στο έσχατο μέτρο της απέλασής μου και της απαγόρευσης μου εισόδου στην Ελλάδα, υπερβαίνοντας έτσι τα άκρα όρια της διακριτικής ευχέρειας, την στιγμή μάλιστα που στην Ελλάδα βρίσκομαι νόμιμα από πενταετίας διαμένων μόνιμα και νόμιμα στην πόλη της Καρδίτσας με την οικογένειά μου. Για τους προαναφερόμενους λόγους, λοιπόν, οι προσβαλλόμενες πράξεις είναι άκυρες.
2.Τα δυσμενή διοικητικά μέτρα που επιβάλλονται αυτοδυνάμως από την διοίκηση, α) χωρίς δικαστική απόφαση, β) χωρίς εφαρμογή των περί ασφαλιστικών μέτρων διατάξεων του ΚΠολΔ και γ) χωρίς προηγούμενη ακρόαση του διοικούμενου, αντίκεινται στη διάταξη του άρθρου 20 παρ. 2 του Συντάγματος, αφού δεν του δίνεται η δυνατότητα να ακουσθεί πριν από μία αιφνιδιαστική ενέργεια. Το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης συνίσταται στη δυνατότητα του διοικούμενου να διατυπώσει τις απόψεις του ΠΡΙΝ από την έκδοση δυσμενούς για αυτόν διοικητικής πράξης, ύστερα μάλιστα από σχετική κλήση του από το διοικητικό όργανο- το δικαίωμα αυτό έχει καθιερωθεί από γενική αρχή του διοικητικού δικαίου( ΣτΕ 1009 και 3034/1972).
Επομένως, για τη γενική έκδοση της προσβαλλόμενης πράξεως, πρέπει σε κάθε περίπτωση να τηρείται η διαδικασία που επιτρέπει την άσκηση του δικαιώματος ακρόασης, σύμφωνα με το γενικότερο κανόνα που καθιερώνουν το άρθρο 20 παρ. 2 του Συντάγματος, οι διατάξεις των άρθρων 9,13,14 και 15 του Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά δικαιώματα (που κυρώθηκε με τον ν. 2462/1997, απέκτησε ισχύ υπέρμετρη από τον τυπικό νόμο, κατά το άρθρο 28 παρ. 1 του Συντάγματος και άρχισε να ισχύει από τις 5-8-1997), και η σχετική με το Σύνταγμα νομολογία (Μιχ. Στασινόπουλου «Το δικαίωμα υπερασπίσεως ενώπιον των διοικητικών Αρχών», σελ. 128, Σπηλιωτόπουλος ό.π, σελ. 161 επ., ΣτΕ 657/1976, 1290/978, 552/1977, 2078/1976, 1713/1994 κ.ά).
Πρέπει δε να παρέχεται στον διοικούμενο σε όλα τα στάδια της διοικητικής διαδικασίας, ακόμη και όταν ο νόμος δεν προβλέπει ρητά την τήρηση του τύπου αυτού (ΣτΕ 2168/1989 Διοικ. Δίκη 1989/1295 και Ολομ. ΣτΕ 2141/1993 ΕλλΔνη 35/805). Γενικά, με τη νομολογία του ΣτΕ έχει οριοθετηθεί πεδίο εφαρμογής της γενικής αυτής διάταξης του Συντάγματος και έχει διαμορφωθεί ο κανόνας ότι η προηγούμενη ακρόαση του διοικούμενου είναι αναγκαία στην περίπτωση των ατομικών διοικητικών πράξεων . Ήδη, με το ν. 2690/1999 ( στο άρθρο 6) ρυθμίστηκε το θέμα και η προηγούμενη ακρόαση είναι πλέον και νομοθετικά κατοχυρωμένη.
Ακόμη, γίνεται δεκτό ότι η πρόσκληση που προηγείται της ακροάσεως, πρέπει να είναι πλήρης. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να περιέχει επαρκώς, οπωσδήποτε σαφή ανάλυση των ουσιωδών στοιχείων που αφορούν τον διοικούμενο, να περιλαμβάνει δηλαδή κατά τρόπο επαρκή την περιγραφή του πραγματικού γεγονότος, επί του οποίου πρόκειται να ληφθεί απόφαση και τα πορίσματα της μέχρι τούδε πραγματικής έρευνας. Πρέπει επίσης να περιέχει στοιχεία, τα οποία ειδοποιούν τον ενδιαφερόμενο διοικούμενο τόσο τις προθέσεις της διοίκησης στη συγκεκριμένη υπόθεση όσο και ως προς τη αιτιολογία, στην οποία η επικείμενη πράξη πρόκειται να στηριχθεί. (Μ. Στασινόπουλος ό.π σελ. 204, 205).Εξάλλου, στη νομολογία ισχύει και η αρχή κατά την οποία, όταν πρόκειται να ληφθούν μέτρα σε βάρος του διοικούμενου, πρέπει να του παρέχεται η δυνατότητα ακρόασης σε όλα τα στάδια της διαδικασίας (ΣτΕ 2213/1962, ΣτΕ 285/1971).
Εκ του χαρακτήρα της λοιπόν τόσο η προσβαλλόμενη απόφαση όσο και οι λοιπές θα έπρεπε να είναι ειδικώς και επαρκώς αιτιολογημένες, καθόσον επιβάλλεται σε βάρος μου ένα δυσμενέστατο διοικητικό μέτρο, ήτοι η απέλασή μου και η καταχώρηση μου στον Ε.Κ.ΑΝ.Α.
Πρέπει μάλιστα ιδιαίτερα να σημειωθεί ότι στην προσφυγή μου, επί της οποίας εκδόθηκε και η προσβαλλόμενη απόφαση, υπήρχε σαφώς διατυπωμένο αίτημά μου για την παρουσία μου εκεί, τη δική μου προσωπικά ή του πληρεξουσίου Δικηγόρου μου, πλην όμως τίποτα τέτοιο δεν συνέβη, ουδεμία πρόσκληση έλαβα για την συζήτηση της προσφυγής μου και ούτε φυσικά παρέστην κατά την εκδίκαση και όλα έγινα απολύτως ερήμην εμού.
Οι εν λόγω αποφάσεις όμως στερούνται πλήρως ειδικής, εμπεριστατωμένης και επαρκούς αιτιολογίας, καθόσον δεν εκτίθενται σε αυτή με πληρότητα τα διαπιστωθέντα ουσιώδη πραγματικά περιστατικά που οδήγησαν το αρμόδιο όργανο της Διοίκησης στην λήψη αυτού του επαχθούς μέτρου.
Μάλιστα η έλλειψη ειδικής και επαρκούς αιτιολογίας δεν μου επιτρέπει και την προσήκουσα άσκηση δικαστικού ελέγχου κατ’ αυτής, όπως εκ του Συντάγματος δικαιούμαι.
Συνάγεται λοιπόν, εκ των ανωτέρω ότι πάσχει η προσβαλλόμενη απόφαση και δέον όπως ακυρωθεί και εξαφανισθεί κατά τα ανωτέρω.

ΙΙΙ
ΜΗ ΟΡΘΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ
Η προσβαλλομένη απόφαση με την απόρριψη της προσφυγής μου ουσιαστικά επικύρωσε την επίσης προσβαλλόμενη απόφαση του Αστυνομικού Διευθυντή Γρεβενών και επέβαλλε σε βάρος μου ένα δυσμενέστατο διοικητικό μέτρο, ήτοι την απέλαση και την καταχώρησή μου στον Ε.Κ.ΑΝ.Α, εφαρμόζοντας εσφαλμένα το νόμο, εκτιμώντας λανθασμένα τα ουσιώδη πραγματικά περιστατικά μην συνεκτιμώντας περαιτέρω τους ανθρωπιστικούς λόγους για τους οποίους επιβάλλεται η διαμονή μου στην Ελλάδα, ενώ εάν αξιολογούσε ορθά τα αληθή πραγματικά περιστατικά Δε θα έπρεπε να προβεί στην επιβολή του παραπάνω μέτρου το οποίο δεν προβλέπεται από το νόμο στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπως άλλωστε και ανωτέρω αναφέρθηκε.
Ειδικότερα:
Είμαι στην Ελλάδα από το έτος +++, με συνεχόμενες έκτοτε ανανεώσεις της άδειας παραμονής μου, αρχικώς δε εκδοθείσα αυτή για οικογενειακή συνένωση και μετέπειτα ως αυτοτελής άδεια παραμονής για ανεξάρτητες υπηρεσίες ή έργο (ίδετε σχετικές προσαγόμενες αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας ++). Μαζί με την μητέρα μου και τον αδελφό μου (ηλικίας σήμερον 19 ετών), χωρίς την ύπαρξη του πατέρα μας, ο οποίος απεβίωσε από ετών, (ίδετε προσαγόμενο σχετικό πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης) διαμένουμε στην πόλη της ++, σε μισθωμένο διαμέρισμα επί της οδού ++ και εργαζόμαστε σκληρά καθημερινά για το μεροκάματο και την επιβίωσή μας (ίδετε σχετική προσαγόμενη άδεια εργασίας μου με την ειδικότητα του οικοδόμου). Είμαι κάτοχος νόμιμων εγγράφων στην Ελλάδα και ειδικότερα είμαι κάτοχος του υπ’ αριθμ. +++ Διαβατηρίου (ίδετε σχετικά τα εν λόγω έγγραφά μου καθώς και όλα τα προηγούμενα νομιμοποιητικά μου έγγραφα). Δεν υπάρχει δηλαδή κανένα απολύτως ζήτημα μη ύπαρξης νομιμοποιητικών εγγράφων μου για την παραμονή και εργασία μου στην Ελλάδα. Κατέχω δε και αριθμό φορολογικού μητρώου (+++ - ίδετε σχετικό έγγραφο της Δ.Ο.Υ +++καθώς και προσαγόμενα εκκαθαριστικά μου σημειώματα των ετών ++). Επίσης είμαι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ με αριθμό μητρώου ασφαλισμένου +++ (ίδετε αντίγραφο ατομικού μου βιβλιαρίου ασθενείας του Ι.Κ.Α καθώς σχετικό έγγραφο ΙΚΑ). Υποβάλλω κανονικά φορολογική Δήλωση και επικολλώ τα ένσημα στο ΙΚΑ για την εργασία μου από πολλών ετών (ίδετε σχετικά εκκαθαριστικά και καρτέλες ΙΚΑ).
Εξάλλου εν σχέσει με την κατηγορία για την οποία ως άνω καταδικάσθηκα και δη την δήθεν από μέρους μου μεταφορά-προώθηση αλλοδαπών εκ μέρους μου αυτό είναι παντελώς εσφαλμένο και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ούτε αποδείχθηκε κατά την ακροαματική διαδικασία.
Βέβαια οφείλει να τονιστεί ότι με την απόφαση του Δικαστηρίου ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ δικαστική απέλαση, διότι το Δικαστήριο διέγνωσε από όλα τα ανωτέρω κατ` αρχήν νομιμοποιητικά μου έγγραφα αλλά και τον χαρακτήρα μου ότι ούτε ύποπτος φυγής μπορώ να χαρακτηριστώ, αλλά ούτε αποτελώ κίνδυνο για την δημόσια τάξη και ασφάλεια της χώρας.
Αντιθέτως μου αναγνωρίσθηκαν ελαφρυντικές περιστάσεις και μου εδόθη τριετή αναστολή της ποινής μου, λόγω του ότι είμαι λευκής ποινικής καταστάσεως και ΑΣΚΗΣΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΦΕΣΗ κατ’ αυτής και περιμένω πράγματι από σήμερα κιόλας την ώρα της κατ’ εφέσιν εξέτασης της υπόθεσης ώστε να μπορέσουν να επαναξιολογηθούν τα ανωτέρω και να αθωωθώ των κατηγοριών που μου αποδόθηκαν (ίδετε σχετικό αντίγραφο της έκθεσης εφέσεως).
Δεδομένης μάλιστα της ασκήσεως της εφέσεως από μέρους μου και του γεγονότος ότι υφίσταται το τεκμήριο της αθωότητας(που καλύπτει φρονώ και τους αλλοδαπούς νόμιμα διαμένοντες στην Ελλάδα) η πρωτόδικη απόφαση ουδόλως πρέπει να αποτελεί έρεισμα για την επιβολή σε βάρος μου διοικητικής απέλασης, την στιγμή μάλιστα που το Δικαστήριο δεν μου έχει επιβάλλει δικαστική απέλαση και ανέστειλε και την επιβληθησόμενη ποινή φυλακίσεως αφού, όπως λέχθηκε και ανωτέρω, είμαι λευκής ποινικής καταστάσεως.
Η πραγματικότητα είναι, όπως λέχθηκε ανωτέρω, ότι ήρθα στην Ελλάδα σε ηλικίας μόλις 17 ετών ανήλικος και από την πρώτη στιγμή που ήρθα δούλευα σκληρά προκειμένου να εξασφαλίσω τα προς το ζην εμού και της οικογενείας μου. Είμαστε δε, στην Ελλάδα μαζί με την μητέρα μου και τον αδελφό μου και όλοι μας εργαζόμαστε καθημερινά για το μεροκάματο. Το γεγονός ότι μπορεί ν` απελαθώ και να επιστρέψω στην Αλβανία, όπου δεν έχω κανέναν απολύτως συγγενή, καθ` όσον όλοι βρίσκονται στην Ελλάδα, θα καταστρέψει την προσωπική αλλά και οικογενειακή μου ισορροπία.
Ειδικότερα αναφέρεται στο παρόν σημείο ότι στην Ελλάδα κατοικώ στην πόλη της Καρδίτσας επί της οδού ++ σε εκεί μισθωμένο διαμέρισμα και εργάζομαι εγώ ως οικοδόμος σε διάφορα τεχνικά έργα-οικοδομές στην Καρδίτσα.
Εργάζομαι σκληρά και τίμια και πλήρως νόμιμα όλα αυτά τα χρόνια για να τα φέρω εις πέρας επάξια και για πραγματοποιήσω το όνειρο για μια καλύτερη ζωή στην Ελλάδα (το όνειρο κάθε οικονομικού μετανάστη) .
Καθ` όλο αυτό το χρονικό διάστημα που βρίσκομαι στην Ελλάδα νόμιμα δούλευα και συνεχίζω να δουλεύω νόμιμα σε διάφορες εργασίες και απασχολήθηκα σε διάφορους εργοδότες-εργολάβους, όπως προκύπτει από επίσημα έγγραφα ( ενδεικτικά αναφέρεται ότι εργαζόμουν στον εργολάβο +++ στην πόλη της Καρδίτσας, στην εργολάβο εταιρεία με την επωνυμία «+++ Ο.Ε» καθώς και σε πολλούς άλλους, όπως προκύπτει από τις προσαγόμενες σχετικές καταστάσεις) χωρίς ποτέ να δημιουργήσω το παραμικρό πρόβλημα και να έχω την οποιαδήποτε περιπέτεια με την δικαιοσύνη και τις αστυνομικές αρχές.
Συνάγεται απερίφραστα από όλα τα ανωτέρω ότι διαμένω και εργάζομαι νόμιμα στην Ελλάδα με μοναδικό στόχο την επιβίωση και την προκοπή μου και ουδέποτε έχω απασχολήσει τις αρχές.
Η επιβολή σε βάρος μου ενός τόσο δυσβάσταχτου μέτρου όπως η απέλασή μου και η καταχώρησή μου στον Ε.Κ.ΑΝ.Α είναι ιδιαίτερα επαχθής και χωρίς καθόλου να είναι απαραίτητη καθόσον είμαι γνωστής διαμονής και δεν έχω διαπράξει κανένα απολύτως έγκλημα και μάλιστα πρόκειται μετά βεβαιότητας να παραμείνω νόμιμα στην Ελλάδα.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ δε, να χρησιμοποιείται ως έρεισμα η πρωτόδικη επίδικη απόφαση Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΕΦΕΣΙΒΛΗΘΕΙ, διότι έτσι καταστρατηγείται το τεκμήριο της αθωότητάς μου και καταργείται ο δεύτερος βαθμός δικαιοδοσίας, ο οποίος είναι βαθμός ουσίας επίσης όπως και πρωτόδικα. ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ δε, καθόλου υπ` όψιν ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΛΑΣΗ:ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΙΝΔΥΝΟΣ Ή ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΠΤΟΣ ΦΥΓΗΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕ ΑΡΑΓΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΛΑΣΗ; ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ «ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ» ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΙΣ ΒΙΟΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ Β΄ ΒΑΘΜΟ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ;
Είναι απολύτως καταστροφικό η επιβολή σε βάρος μου ενός τέτοιου δυσβάσταχτου μέτρου, καθόσον εγώ θα κληθώ να πάω στην Αλβανία χωρίς να υπάρχει τίποτα πλέον εκεί που να με συνδέει (επαγγελματικά, συναισθηματικά κτλ) και την στιγμή που η ζωή μου είναι στην Ελλάδα.
Είναι μάλιστα απολύτως σύννομο και προβλέπεται από το νόμο τα όργανα της ασκήσεως της κρατικής εξουσίας, σε περιπτώσεις τέτοιες, να λαμβάνουν υπόψη και την ανθρωπιστική διάσταση της όλης υποθέσεως και σε κάθε περίπτωση να γίνεται προσπάθεια προκειμένου να αμβλύνονται οι όποιες δυσβάσταχτες και δυσμενέστατες συνέπειες σε βάρος του διοικουμένου.
Εν όψει όλων των ανωτέρω αναφερομένων και δεδομένου του γεγονότος ότι είμαι λευκής ποινικής καταστάσεως είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι θα πρέπει να ακυρωθεί και εξαφανισθεί η προσβαλλομένη απόφαση.

ΕΠΕΙΔΗ η παρουσία μου στο Ελληνικό έδαφος από κανένα στοιχείο δεν μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη για τη δημόσια τάξη ή την ασφάλεια της χώρας και ούτε είμαι ύποπτος φυγής και ποτέ δεν έχω απασχολήσει τις Αρχές με αξιόποινες πράξεις, η δε επίδικη εμπλοκή μου είναι περιστασιακή και η αθωότητά μου θα αποδειχθεί μετά βεβαιότητας στην κατ’ έφεση δίκη.

ΕΠΕΙΔΗ κατά τη συζήτηση της παρούσας θα προσκομίσω όλα τα αποδεικτικά έγγραφα από τα οποία αποδεικνύεται η νόμιμη παραμονή μου, η οικογενειακή κατάστασή μου καθώς και η από ετών διαμονή μου στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην πόλη της Καρδίτσας σε γνωστή διεύθυνση κατοικίας.

ΕΠΕΙΔΗ η παρούσα αίτηση ακυρώσεώς μου είναι νόμιμη, βάσιμη και αληθινή ασκείται δε εμπρόθεσμα και πρέπει να γίνει δεκτή.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΑΙΤΟΥΜΑΙ: Την ακύρωση και εξαφάνιση των προσβαλλόμενων ως άνω πράξεων, ήτοι της υπ’ αριθμ. πρωτ. +++ απόφασης του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Περιφέρειας +++, η οποία απέρριψε την προσφυγή μου κατά της υπ’ αριθμ. πρωτ. +++ αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης ++και της υπ’ αριθμ. πρωτ ++ αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης +++ καθώς και κάθε άλλης σχετικής πράξης ή παράλειψης της Διοικήσεως. Και να καταδικαστούν οι αντίδικοι στη δικαστική μου δαπάνη.

++++++
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος»


ΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ

Η χορήγηση της αναστολής από το Δικαστήριο Σας προϋποθέτει, όπως ορίζει σχετικά το άρθρο 52ΠΔ 18/89, μία εκτίμηση των αντιτιθεμένων συμφερόντων, αφενός του αιτούντος, αφετέρου του δημοσίου. Για τον αιτούντα λαμβάνονται υπόψη τα έννομα αγαθά του, τα οποία τίθενται υπό διακύβευση λόγω της εκτέλεσης των προσβαλλόμενων πράξεων. Η σύγκριση γίνεται με την περίπτωση που η προσβαλλόμενη πράξη δεν εκτελούνταν. Επιπροσθέτως λαμβάνεται υπόψη ποια θα είναι η πραγματική κατάσταση του αιτούντος σε περίπτωση σε περίπτωση που ευδοκιμήσει η αίτηση ακυρώσεως και ακυρωθεί η προσβαλλόμενη πράξη: εάν με άλλα λόγια είναι δυνατόν να επανέλθουν τα πράγματα στην προγενέστερη της εκτέλεσης της προσβαλλόμενης πράξης κατάσταση ή όχι καθώς και εάν τα έννομα αγαθά του αιτούντος τα οποία έχουν προσβληθεί με την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης είναι δυνατόν να αποκατασταθούν στην πρότερη της εκτέλεσης κατάσταση ή όχι. Μέχρι τούδε η πιθανολόγηση της βασιμότητας της αίτησης ακύρωσης δεν ασκεί επιρροή. Για το Δημόσιο λαμβάνεται υπόψη αν υφίστανται λόγοι δημοσίου συμφέροντος που επιτάσσουν την εκτέλεση των προσβαλλόμενων πράξεων ποιοι είναι αυτοί και πόσο επείγοντες είναι, απαιτούντες άμεση δράση.
Ερευνάται στη συνέχεια κατά πόσο η αναστολή εκτέλεσης της προσβαλλόμενης πράξης πρόκειται να καταστήσει ανέφικτη ή να παρακωλύσει ουσιωδώς την επίτευξη αυτών των λόγων δημοσίου συμφέροντος. Εάν υφίστανται επιτακτικοί και ιδιάζουσας βαρύτητας λόγοι δημοσίου συμφέροντος που επιτάσσουν την εκτέλεση των προσβαλλόμενων πράξεων, τότε το Δικαστήριο σας προβαίνει σε prima facie της πιθανολόγησης βασιμότητας της αίτησης ακύρωσης. Μόνο στην περίπτωση αυτή και εφόσον η αίτηση ακύρωσης εκτιμηθεί ότι πρόκειται να απορριφθεί, απορρίπτεται η αίτηση αναστολής, η οποία σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις πρέπει να γίνει δεκτή.
Στην προκειμένη περίπτωση, οι προϋποθέσεις χορήγησης αναστολής συντρέχουν για τους ακόλουθους νόμιμους και βάσιμους λόγους:
Τα έννομα αγαθά μου τα οποία διακυβεύονται είναι ιδιαιτέρως σημαντικά καθώς αφορούν δύο βασικές δέσμες εννόμων δικαιωμάτων και συμφερόντων μου, τα οποία είναι αναμφισβήτητα άξια προστασίας:
Α) Την προστασία της οικογενειακής ζωής
Β) Την προστασία του εννόμου βίου μου και της συμμετοχής μου στην οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας που μας φιλοξενεί εδώ και πέντε και πλέον χρόνια.
Επειδή άσκησα εμπροθέσμως αίτηση ακυρώσεως κατά των πράξεων της Διοίκησης, η οποία για τους εκτιθεμένους λόγους που είναι προδήλως βάσιμοι, είναι βέβαιο ότι θα γίνει δεκτή και θα ακυρωθεί η προσβληθείσα μ΄ αυτή απόφαση και ως εκ τούτου συντρέχει νόμιμη περίπτωση χορήγησης σε μένα της αιτούμενης αναστολής.
Επειδή ήδη έχει αρχίσει η εκτέλεση των προσβαλλόμενων πράξεων από τη Διοίκηση.
Επειδή η περαιτέρω εκτέλεση της προσβαλλόμενης απόφασης θα συνεχίσει να προκαλεί σε μένα σοβαρότατη και ανεπανόρθωτη ζημία και βλάβη, τόσο υλική όσο και ηθική, της οποίας η επανόρθωση θα είναι όχι μόνο ιδιαίτερα δυσχερής, αλλά ΑΔΥΝΑΤΗ, στην βεβαία περίπτωση ευδοκίμησης της προσφυγής μου και ακύρωσης των προσβαλλόμενων πράξεων: Ενόψει του ότι από +++ διαβιώ και εργάζομαι στην Ελλάδα, η τυχόν απέλασή μου για μία και πλέον διετία (τουλάχιστον) που θα παρέλθει μέχρι την έκδοση αποφάσεως επί της αιτήσεως μου, είναι βέβαιο ότι θα σημάνει τον οικονομικό κλονισμό εμού και της οικογενειάς μου και την πλήρη εξουθένωση μας , αλλά το σημαντικότερο την καταστροφή μου και την οριστική αποξένωσή μου από την Χώρα στην οποία έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου για το μέλλον μου, συνακόλουθα δε, θα αποτελέσει για μένα το «τέλος μου» καθ` όσον στην Αλβανία δεν έχω απολύτως κανέναν συγγενή, ούτε καν οικία για να διαμείνω.
Και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να νοηθεί ότι, σε περίπτωση που θα δικαιωθώ, θα είναι δυνατό να επανορθωθεί η βλάβη που θα έχω υποστεί και κατά συνέπεια η βλάβη και η ζημία για μένα θα είναι σοβαρότατη και μη αναστρέψιμη πια. Τέλος τότε θα χρειαστεί να ξεκινήσω εξαρχής τη συμμετοχή μου στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, χάνοντας ότι θετικό μπόρεσα να δημιουργήσω μέχρι σήμερα εργαζόμενος σκληρά στην χώρα και μην έχοντας δώσει το παραμικρό δικαίωμα.
Επίσης έγινε δεκτό ότι, κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 202 ΚΔΔ, συνιστά ανεπανόρθωτη ή δυσχερώς δυνάμενη να επανορθωθεί βλάβη, η εκτέλεση πράξης που έχει ως συνέπεια τον οικονομικό κλονισμό (ΣτΕ 548 και 550/1990, 11 και 410/1984, 91 και 100/1976 καθώς και Τριμ. Διοικητ. Πρωτοδ. Λάρισας σε συμβ. 3, 4 και 5/2000 αδημ. και πλήθος αποφάσεων του Δικαστηρίου Σας).
Από πλευράς του Δημοσίου, φρονώ ότι δεν συντρέχει λόγος δημοσίας τάξης ο οποίος να επιτάσσει την εκτέλεση των προσβαλλόμενων πράξεων, προ της κρίσεως επί της ουσίας της βασιμότητας της αίτησης ακύρωσης από το Δικαστήριο Σας.
Ειδικότερα δεν συντρέχει λόγος απαγορεύσεως μου εισόδου στην επικράτεια, καθότι δεν είμαι επικίνδυνος για τη δημόσια τάξη και ασφάλεια, δεν έχω εμπλακεί σε εγκληματικές δραστηριότητες αλλά αντιθέτως είμαι φιλήσυχο και εργαζόμενο άτομο, γεγονός το οποίο έχει καθ΄ όλη τη διάρκεια της πενταετούς και πλέον παρουσίας μου στην Ελλάδα. Επιπρόσθετα και κατά μείζονα λόγο δεν συντρέχει επιτακτικός λόγος απαγόρευσης μου ούτε επείγουσα περίπτωση η οποία να επιτάσσει την άμεση απομάκρυνση μου από την ελληνική επικράτεια.
Περαιτέρω η επίκληση εκ μέρους του Δημοσίου της ανάγκης τηρήσεως της νομιμότητας δεν αρκεί. Και τούτο για τον αυτονόητο λόγο ότι σε περίπτωση αμφισβητήσεως της νομιμότητας, τον τελευταίο προς τούτο λόγο, ο οποίος είναι και καθοριστικός, έχει η δικαιοσύνη, στην οποία νομίμως και εμπροθέσμως προσέφυγα ασκώντας την από …Οκτωβρίου +++ αίτηση ακυρώσεως.
Επειδή η ανάκληση της άδειας παραμονής μου και κατά συνέπεια η απέλασή μου από την Ελλάδα θα μου προκαλέσει βλάβη δυσχερώς επανορθώσιμη στην πιθανή περίπτωση ευδοκίμησης της εκκρεμούς αιτήσεως ακυρώσεως, συνιστάμενη στην ανατροπή των βιοτικών, οικογενειακών και κοινωνικών δεδομένων της ζωής μου, η δε οικονομική και οικογενειακή καταστροφή θα είναι βεβαία, αφού θα μείνω χωρίς εργασία, ανατρεπόμενης έτσι μιας ευνοϊκής πραγματικής κατάστασης που συνδέεται με παραμονή και εργασία μου στην Ελλάδα. Προς αποτροπή της βλάβης αυτής το Δικαστήριο Σας πρέπει να διατάξει τη Διοίκηση να απόσχει, μέχρι ότου εκδοθεί οριστική απόφαση του Δικαστηρίου Σας επί της εκκρεμούς αιτήσεως ακυρώσεως, από κάθε ενέργεια, ερειδόμενη αποκλειστικά επί των προσβαλλομένων πράξεων.
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 35 παρ. 8 του Ν. 2721/99 που τροποποίησε το άρθρο 52 του π.δ 18/1989 το Δικαστήριο Σας, εκτός από την αναστολή εκτέλεσης της προσβαλλόμενης πράξης, μπορεί να διατάξει και κάθε άλλο, κατά περίπτωση, κατάλληλο μέτρο, καίτοι δεν έχει αλλάξει στην ουσία το καθεστώς μου ως οικονομικού μετανάστη (βλ. ΣτΕ 31/2000, 57/2000, 58/2000, 495/2000, 517/2000)
Επειδή το αίτημα αυτό είναι εύλογο και δίκαιο να μην επέλθουν αδικαιολόγητα, ενόψει των περιστάσεων, δυσμενέστερες συνέπειες απ΄ ότι προ της εκδόσεως των προσβαλλόμενων πράξεων.
Επειδή αν δεν ανασταλεί προσωρινά η εκτέλεση των ανωτέρω πράξεων μέχρι να αποφασίσει η Επιτροπή Αναστολών, πρόκειται να επέλθουν δυσμενείς συνέπειες για εμένα που βρίσκομαι σε μετέωρη κατάσταση χωρίς δικαίωμα επανόδου στη χώρα και δυνατότητα νομιμοποίησης μου στην Ελλάδα.
Επειδή συντρέχουν όλες οι νόμιμες προϋποθέσεις χορήγησης αναστολής εκτέλεσης των προσβαλλόμενων πράξεων καθώς και εκδόσεως προσωρινής διαταγής όπως εξάλλου έχει κρίνει η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου Επικρατείας σε παρεμφερείς περιπτώσεις. (ΣτΕ ΕΑ 31/2000, 57/2000, 58/2000, 495/2000, 517/2000)
Επειδή το αίτημα εκδόσεως προσωρινής διαταγής μέχρι την εκδίκαση της αίτησης αναστολής είναι εύλογο και δίκαιο για να μην επέλθουν αδικαιολόγητες, ενόψει των περιστάσεων, συνέπειες και προκληθεί ανεπανόρθωτη βλάβη σ΄ εμένα.
ΕΠΕΙΔΗ δεν έχει προσδιορισθεί ακόμη δικάσιμος της ασκηθείσας αιτήσεως ακυρώσεως μου και η επαπειλούμενη σε βάρος μου εκτέλεση με το επιβαλλόμενο ως άνω δυσβάσταχτο διοικητικό μέτρο της απέλασής μου από την χώρα και την καταχώρησή μου στον Ε.Κ.ΑΝ.Α είναι άκυρη και άκαιρη και θα επιφέρει σε εμένα ανεπανόρθωτη ηθική και υλική βλάβη και θα με αποκόψει παντελώς από την ζωή μου στην Ελλάδα και δη από την πόλη της +++ όπου διαμένω επί της οδού ++++, όπως αναλυτικά και στην προσφυγή μου αναφέρετο αλλά και στην αίτηση ακυρώσεως, έχω νόμιμα έγγραφα παραμονής, συνυπάρχω δε, ειρηνικά και αρμονικά με τον κοινωνικό μας περίγυρο στην πόλη της +++ μαζί με την μητέρα μου και τον μικρότερο αδελφό μου χωρίς την παρουσία του πατέρα μας, ο οποίος απεβίωσε προ ετών.

ΕΠΕΙΔΗ όπως και ανωτέρω αναφέρθηκε συντρέχει κατεπείγουσα περίπτωση να ανασταλεί η τυχόν σε βάρος μου εκτέλεση της ως άνω προσβαλλόμενης απόφασης διότι, θα επιφέρει σε εμένα ανεπανόρθωτη υλική και ηθική βλάβη, καθ’ ότι επιδιώκεται και επιχειρείται με εντελώς καταχρηστικό και μη νόμιμο τρόπο να εκτελεστεί η ως άνω απόφαση, και πριν ακόμη εκδικασθεί η ασκηθείσα ως άνω προσφυγή μου και χωρίς ποτέ να έχουν ακουστεί πραγματικά οι απόψεις μου και οι ισχυρισμοί μου και να έχουν αξιολογηθεί πραγματικά, αφού η προσβαλλόμενη απόφαση εκδόθηκε ερήμην μου.

ΕΠΕΙΔΗ η παρουσία μου στο Ελληνικό έδαφος από κανένα στοιχείο δεν μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη για τη δημόσια τάξη ή την ασφάλεια της χώρας και ούτε είμαι ύποπτος φυγής και ποτέ δεν έχω απασχολήσει τις Αρχές με αξιόποινες πράξεις, όπως προκύπτει από τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία που προσκομίζω και επικαλούμαι ενώπιόν Σας.

ΕΠΕΙΔΗ κατά τη συζήτηση της παρούσας θα προσκομίσω όλα τα αποδεικτικά έγγραφα από τα οποία αποδεικνύεται η νόμιμη παραμονή μου, η οικογενειακή κατάστασή μου καθώς και η από ετών διαμονή μου στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην πόλη της Καρδίτσας σε γνωστή διεύθυνση κατοικίας και η απασχόλησή μου σε συγκεκριμένο εργοδότη.

ΕΠΕΙΔΗ η χορηγηθησόμενη αναστολή εκτελέσεως της προσβαλλόμενης απόφασης δεν αντιτίθεται στο δημόσιο συμφέρον και δεν θέτει σε κίνδυνο και ανασφάλεια την δημόσια τάξη και ισορροπία.

ΕΠΕΙΔΗ πρέπει να μου χορηγηθεί προσωρινή αναστολή εκτελέσεως της προσβαλλόμενης απόφασης μέχρις της εκδόσεως αποφάσεως επί της παρούσας αιτήσεως αναστολής μου, καθόσον άλλως θα καταστεί ατελέσφορος η άσκηση της κρινόμενης αίτησης αναστολής, ενόψει της άμεσης εκτέλεσής της.

ΕΠΕΙΔΗ η παρούσα αίτησή μου είναι νόμιμη, βάσιμη και αληθινή, αρμόδια και παραδεκτά φερόμενη προς εκδίκαση ενώπιον του Δικαστηρίου Σας και δέον όπως διαταχθεί η αναστολή της εκτελέσεως της προσβαλλόμενης απόφασης, μέχρι τη δημοσίευση της οριστικής απόφασης επί της ασκηθείσας αίτησης ακύρωσής μου.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και όσα θα προσθέσω κατά τη συζήτηση της παρούσας.
ΖΗΤΩ: Να γίνει δεκτή η παρούσα αίτησή μου. Να διαταχθεί η αναστολή εκτελέσεως των ως άνω προσβαλλόμενων αποφάσεων, ήτοι της υπ’ αριθμ. πρωτ. ++++ απόφασης του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Περιφέρειας ++++, η οποία απέρριψε την προσφυγή μου κατά της υπ’ αριθμ. πρωτ. +++ αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης +++, και της υπ’ αριθμ. πρωτ +++ αποφάσεως του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης +++καθώς και κάθε άλλης σχετικής πράξης της Διοικήσεως μέχρι τη δημοσίευση της οριστικής απόφασης επί της ως άνω ασκηθείσας από Οκτωβρίου +++αιτήσεως ακυρώσεώς μου (αριθμ. κατ……………/+++). Να μου χορηγηθεί προσωρινή διαταγή αναστολής εκτελέσεως των ως άνω προσβαλλόμενων αποφάσεων, μέχρι την έκδοση αποφάσεως επί της παρούσας αιτήσεώς μου. Και να καταδικαστεί το αντίδικο στη δικαστική μου δαπάνη.

++
Ο πληρεξούσιος Δικηγόρος

 

 

Copyright Βρόντος Ανδρέας © 2013